قديم 04-09-2008, 04:18 AM  
  مشاركة [ 9 ]
s,s,s,s, s,s,s,s, غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
s,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى s,s,s,s, إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى s,s,s,s,
s,s,s,s, s,s,s,s, غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
s,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقديرs,s,s,s, يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى s,s,s,s, إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى s,s,s,s,
افتراضي رد: ايفنت القاهره-بيروت(تحت رعايه مصر للطيران)

اولا يا باشا انته لازم يكون عندك F.M.C فى الطياره او لو مش موجود اعمل روت للرحله بالروت ده وضععه فى السميلاتور وطير بى

بس انته كدا رلازم عند كل نقطه هتلف فيها تسلف بتيير الاتجاه
اما بالنسبه للقديم والجديد
كلكوا هتشوفو بعض مفيش اى مشكله

ولو عايز اى حاجه تانيه يا باشا انا تحت امرك

شكرا يا باشا ولكن اريد معرفة انا الان ما اطير بالبروفيشنال يعني مافيش fmc انا بقى انقل الروت ده فين السملتور فين باظبط هل بالفلايت بلانير ام وين بالضبط اضع الروت اما بالنسبة للالتفاف انا لما اضغط بالطيرا الاي زر nav تضبط الطائرة اوتوماتيك عالمسار يعني ما في مشكلة غير بس وين انقل الروت بالضبط وشكرا لك جدا
s,s,s,s, غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس