قديم 01-06-2008, 03:56 AM  
  مشاركة [ 54 ]
الصورة الرمزية علي احمد محمد
علي احمد محمد علي احمد محمد غير متواجد حالياً

Capt. Ali
سفير المنتدى بأمريكا

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
علي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to all
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى علي احمد محمد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى علي احمد محمد
علي احمد محمد علي احمد محمد غير متواجد حالياً

Capt. Ali
سفير المنتدى بأمريكا

الصورة الرمزية علي احمد محمد

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
علي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to allعلي احمد محمد is a name known to all
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى علي احمد محمد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى علي احمد محمد
افتراضي رد: اكاديمية الطيار المحترف - Professional Flight Center

هو يا كابتن علي انت ليه زعلان اوي كده ان في موضوع جديد عن اكاديمية مهمة زي المحترف ؟
الموضوع ده اصلاً للعايز يروح كندا.

نرجع لموضوعنا,

اولاً

انا بتكلم عن خطوط الطيران و هتكلم عن خطوط الطيران لأن كل معلوماتي و الحمد لله منقولة من مواضيع في المنتدي هنا اتفق عليها الجميع انها صحيحية

انت جربت الاتنين, امريكا و كندا..... الف مبروك يا كابتن و ربنا يوفقك ان شاء الله. بجد هدعيلك كل يوم. لكن الموضوع ده, عن اكاديمية المحترف في ((كندا))

انا لا اردد حاجة, زي ما قلت انا انقل معلومات اتفق عليها الجميع

انت مخطئ يا كابتن, الاجرائات الامنية في امريكا علي اعلي مستوي بسبب احداث سبتمبر و انا شخصياً ابن خالي عايش هناك من قبل احداث سبتمبر و قال ان الحمد لله الاوضاع اصبحت جيدة
بس لا انصحك بالذات دراسة الطيران هنا في امريكا, و انت بنفسك قلت في موضوع ان فعلاً الاجرائات بتكون شديدة بالذات لمن يدرسون الطيران, و ممكن اجبلك رابط الموضوع, و ده كان سبب من اسباب ان انا و عائلتي قررنا الاتجاه الي كندا.

انا و الحمد لله لا اكذب و اياك اياك اياك ان تتهمني بالكذب تاني
كما قلت ان المعلومات كلها منقولة من مواضيع هنا في المنتدي و اتفق عليها الجميع

(فياريت اتقي الله في الناس الي بتشتتهم والفتاوي بدون مبرر)

دي بقي ارجو من باقي الاعضاء ان يردوا عليك فيها, و انا مصمم علي كده

ارجو من الجميع الرد علي الكابتن علي في هذه النقطة. فأنا اتكلم عن اكاديمية في (كندا) مشهورة جدا جدا و الجميع يعلم ذلك, كل ما فعلته هو ان نقلت لكم المعلومات التي وصلتني منهم و كلها مثبتة في الملفات التي ارفقتها في الرد رقم 36

اما بالنسبة لردك الاخير يا كابتن علي, فكما قلت, الموضوع ده عن المحترف في كندا و لمن يريد معلومات عنه.

ولا انت مش عايز اي اكاديميات تانية تكون في المنتدي غير ASA في امريكا ؟؟؟؟؟؟؟

ارجو بقي نرجع لصلب الموضوع و هو اكاديمية الطيار المحترف الموجودة في..... (((كنداااااااااااااااااااااااااا)))

انا لا زهلان ولا حاجه وانا الطيار المحترف كنت عامل ليها موضوعين قبل كده اصلا ايه الي هيزعلني
وبالنسبه لابن خالك وابن عمتك انت متحكليش من لسان حد انا بحكيلك من الي انا شايفه
وكمان انا مقولتش انك كذاب
وكمان انت بتستشهد بمواضيع في المنتدي مين قالك ان كل مواضيع المنتدي صح وزي كلام اخ صالح الي بيدرس هناك وقالك ناس كتير بتتكلم وكلهم لاراحو ولا شافو
وبالنسبه asa انا في موضوعها لو قاريته كاتب معلومات عن سيفتي ومعلومات عن دلتا
بس للعايز يفهم
واحنا مخرجناش عن صلب الموضوع
يعني انا متكلمتش عن حاجه غير اما جربتها
بالتالي انت قدامك فتره قليله روح واجكيلنا ايه الي شوفته للدقه مش اكتر مش بتحكلنا من دلوقتي ايه الي بتسمعه
وتحياتي للجميع
التوقيع  علي احمد محمد
علي احمد محمد غير متواجد حالياً