قديم 18-05-2008, 11:58 PM  
  مشاركة [ 40 ]
الصورة الرمزية MoHaB
MoHaB MoHaB غير متواجد حالياً
مشرف سابق

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
MoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقدير
MoHaB MoHaB غير متواجد حالياً
مشرف سابق

الصورة الرمزية MoHaB

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
MoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقديرMoHaB يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: أول شركة طيران عربية وسابع شركة طيران في العالم !!!

تسلم ايدك يا ميدو على الصور الروووووعة والخطيرة جدا والله انا عندي الصور ديه بس كنت مكسل ارفعهم بس البركة فيك وكلنا عايزين نعمل اي حاجة لمحبوبتنا EgyptAir

مصر للطيران كانت سيئة في فترة من فترات وده شيْ طبيعي والحمد لله اتحسنت وان شاء الله سوف تتحسن اكثر واكثر خلال السنوات القادمة

وانا هضرب مثل يعني طيران الامارات من احسن شركات العالم وظروف الحالية صبعة شوية لخطوط الكويتية ورئيس شركة طيران الامرات قال اننا تعلمنا كثيرا من الخطوط الكويتية انا من رأي ان رغم الظروف الصعبة للخطوط الكويتية هتفضل من احسن شركات الطيران على مدار التاريخ وهو ده حال الدنيا يوم فوق ويوم تحت

فياريت محدش يقارن مصر للطيران باي شركة تانية لان كل شركة لها وضعها وهكرر للمرة الالف الحكومة مابتتدعم مصر للطيران بجنيه واحد

وفي نهاية نقول مصر للطيران من افضل شركات الطيران وليست افضلها على الاطلاق بالعربي شركة كويسة
التوقيع  MoHaB
MoHaB غير متواجد حالياً