قديم 07-05-2008, 01:09 AM  
  مشاركة [ 17 ]
الصورة الرمزية mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

الصورة الرمزية mirage

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
افتراضي رد: مطاردة بين طائرتين مقاتلتين في جدة اليوم 05-05-2008

عادى بتحصل بس عندنا فى مصر من حوالى 5 سنين كان يوم احتفال بيوم 6 اكتوبر الى حصلت فيه الحرب كان الرئيس مبارك بيلف مصر كلها بطائره هليكوبتر وامر طائرتين اف 16 انها تلف بحركات بهلوانيه منطقتين القاهره والجيزه والله وانا اتذكر هذا ليوم اكنه امبارح كنت بتفرج على التلفزيون لقيتهم ذاعو الخبر طلعت على السطح بسرعه لقيت الطائرتين بعملوا حركات رائعه وكانو والله على مستوى منخفض لدرجه انى شفت الطيار فى مكانه بالعين المجرده وساعتها كنت هموت من الفرحه بس المشكله ان نص زجاج نوافذ المنطقه اتكسر ههههههه طبعا من شده صوت المحركات والله كان صوتها رهيب وكان هيطرشنى بس الحمد لله ربنا ستر واتذكر ان فى طيار منهم مشى فتره حوالى نصف دقيقه بالوضع المقلوب يعنى كانت راسه تحت ورجله فوق كنت هتجنن والله ساعتها والتانى كان عمال يلف حواليه ولا اكنه استعراض جوى يلا ربنا يحميهم واكيد يا شباب الى حصل عندكم بالسعوديه كان تدريب علشان لوكانت طائره معاديه مستحيل الدفاع الجوى يسمح لها انها تدخل بالعمق ده الأول بيهددوها وبيقولو لها انها تحط على الأرض ولو منفذتش هو صاروخ واحد من الدفاع الجوى وتيجى نصفين قبل ما تفكر انها تدخل على منطقه مأهوله بالسكان زى ما حصل عندك وربنا يحمى طيارينكم حماه الوطن والكعبه الشريفه واسف على الأطاله mirage
التوقيع  mirage
mirage غير متواجد حالياً