قديم 25-04-2008, 03:06 AM  
  مشاركة [ 42 ]
الصورة الرمزية mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
mirage mirage غير متواجد حالياً
[[ALMAGHRBY]]
تميز بأعدادات
FS 2004

الصورة الرمزية mirage

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
mirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقديرmirage يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى mirage إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mirage
افتراضي رد: إفنت الرحلة الجماعية لطياري منتدى خط الطيران!

حمدالله على السلامه يا ابو يوسف اما انا اتبهدلت بهدله ولا اكنى كنت فى الجبهه بحارب وفى الاخر بعد المعاناه 3 ساعات للوصول للمطار وكل شويه النت يفصل او الكهرباء تقطع مو صلتش اول ما المراقب قال كلير تو لاند كنت انا سبقته على الأرض الطياره عملت ستول ووقعت فى الأرض هههههههههه مع انها عاديه مش برو وانا عامل بيها اكتر من 15 رحله تيجى النهارده وتقع شفتم النحس لأ وكمان ما لقطت اشاره الهبوط الألى مع انى ظابطه ومشغل الراديو شفتم الجمال خخخخخخخخخخخخخخخخخ بس والله كان افينت جامد واحب اشكر كابتن محمد النجران كان المراقب النهارد فى السعوديه وكان اكتر من رائع وكل من جده ابروش وجده تاور واخص بالشكر البحرين تاور بصراحه الراجل تعب معايا وكابتن سلامونى من الدفيجن المصرى كان بيعطينى النصائح والمساعده واحنا بالجو وخيرها فى غيرها معلش هى اكيد اول رحله اون لاين لازم تكون كده وبأنتظار الايفينت القادم :ebdaa: msr 700- mirage:ebdaa:
التوقيع  mirage
mirage غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس