قديم 06-03-2008, 02:00 PM  
  مشاركة [ 118 ]
الصورة الرمزية yasmina
yasmina yasmina غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
yasmina مازال في بداية الطريق
yasmina yasmina غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

الصورة الرمزية yasmina

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
yasmina مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: مكان وموعد مقابلات المضيفات فى القاهره للخطوط السعوديه

انا بقا ياسمينا الى بتكتب بالأزرق والى كان الأنترفيو بتاعها أزرق بردو

طبعاٌ الموضوع فعلاٌ كوسة كوسة كوسة

لأن مكنش فى أنترفيو من الأساس مدنوش فرصة لأى حاجة , هو الحج عبد الله الى بيأخد وزن وطول وقالى (بسم الله ما شاء الله عليكى) ههههههههه يا فرحتى وبعد كدا الست والراجل الى قاعدين هما الى بيقررو .......

وطبعاٌ كنا بنات كتييييييييييييييييييييييييييييييييييير موووووووووووووووووووووت ومفيش بقا القلق الى كنا عاملينو دا , ولا نلبس فورمالى وبدلة سوداء وشيميز ابيض والشوز العالية وشعرك مش كيرلى وبلاش أكسسيسورس وميكب خفيف , طبعاٌ انا سمعت الكلام وعلى الى شفتو هناك ...

بسم الله ما شاء الله كرنفال ولابسين جينزات وألوانات عجيبة وجيبات سبانيش وباديهات وليلة يعنى وعملين زى عرايس المولد ......بس وخدو بالكم من بس دى ( معاهم واسطة )

وبعد الوزن والطول فى القاعة الكئيبة دى قالنا عبد الله مرسى جداٌ على حضورك اليوم وان شاء الله المدام بتندة على أسماء هن الى راح يستنو والباقى فرصة تانية ان شاء الله

وطبعاٌ الأسماء كان عددهم 6 وكانو قاعدين جنب بعض , قدام اونكل عبد الله , لدرجة ان كان فى 2 ياسمين فى اللجنة ,انا وواحدة تانية ,اول الست ما قالت ياسمين راحت البنت التانية قايمة واقفة ..........(عندها احساس عالى انها هى ياسمين )!!!!!!!!

ومفيش بقا أصل المقابلة in english ولازم نكون Perfect language , و prefare to have more than one language ولا أى من الحوارات دى ....

وأخدو بنات قصيريين جداٌ وتخان ومأخدوش ولا بنت محجبة !!!!!!!!!!!!!!!

يعنى الأعلان من الأصل كان حركات علشان يبقو ماشيين فى السليم وقدام اى شركات تانية اهو احنا بنعمل أعلانات وبنعمل أنترفيوهات وبنقابل البنات وكل دا حركات .....

كابتن أحمد :

مع لأسف الكلام دا طلع مظبوط وهو دا الى بيحصل فعلاٌ , مش بالمؤهلات ولا بالشكل العام ولا اللغة ولا اى حاجة من الحركات دى والى فعلا عندو أستعداد ان يكون فى المكان دا وعندو مهارات تساعدو على كدا ,مينفعش يدخل والى معندوش هو الى هيدخل بالواسطة ................

كنت أتمنى انهم يدو لبنات فرصة يثبتو فيها جدارتهم ومهارتهم ......

الحمد لله على كل حال
التوقيع  yasmina
ساهم معنا في دعم خط الطيران وتعرف على الترتيب من هنــا
بـريد الطـيران
yasmina غير متواجد حالياً