قديم 26-01-2008, 02:18 AM  
  مشاركة [ 23 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: تــخــيــلـــوا ؟؟؟ الجزء الثاني !!!

والله يا محمد مش حتصدق لو قلتلك أنى سرحت وتخيلت قبل كدة مليون مرة ويمكن اكتر الخيال دة
ويسلام بقى تلات أربع أحلامى كلها وأنا مضيفة بليونيفورم فى اى مكان حتى فى السوبر ماركت رايحة بليونيفورم
بصراحة كل اللحظات حتكون احسن من التانية من أول ما بلبس اليونيفرم وبجهز نفسى لحظة لا توصف , وأنا فى طريقى للمطار أحسن طريق بمر فية فى حياتى فى اللحظة دة , ولأول مرة فى صالة المطار بليونيفورم مع الكرو بيتهيقلى ممكن عنيا تدمع ساعتها زى ما بتدمع دلوقت وأنا بتخيل وخايفة يكون مجرد حلم , وأول راكب ابتسم لية وأول راكب أخدمة وعادى بقول اخدمة وانا كلى سعادة وأول طفل أساعدة وأحلى شعور لما تحس بلرضاء فى عيون الركاب , وتخلص الرحلة وأحمد ربنا انها عدت على خير وافضل طول اليوم افتكر فى كل لحظة مرت عليا فى اليوم دة وحفضل اشكر ربنا واصلى شكر طول اليوم و أفضل فى أنتظار الرحلة اللى بعدها
تحياتى ليك يا محمد وخيالاتك الحلوة
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس