قديم 02-01-2008, 02:07 AM  
  مشاركة [ 21 ]
الصورة الرمزية yasmin.ragheb
yasmin.ragheb yasmin.ragheb غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
yasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقة
yasmin.ragheb yasmin.ragheb غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية yasmin.ragheb

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
yasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقةyasmin.ragheb يستحق الثقة
افتراضي رد: الاستعدادات للتأهل للقبول بجداره

حبيبتى رونا لو تلاحظى انا قولت لشركات مصر يعنى الخاصه وخطوط مصر لطيران
مش مستحب البنطلون لاكن انا معرفش الخطوط التابعه لدول العربيه
طبعا مادام زى السعوديه بنطلون يبقى طبعا عادى لو روحتى ببنطلون مع انى بحس ان التايير انوثه وبيدى شكل جميل للمراة مع احترامى لجميع اراءكم

شهرازان حبيبتى... هانلم كل الناس علينا هههههههههههههههههه مصيبه لو انا وانتى نبقى فى شركه طيران واحده ههههه
بس صدقينى انا ممكن جربت بس كل شركه وليها اسلوبها .. المرة الى فاتت كنت لسه معرفش حاجه وناس خوفتنى .. بس عارفه دلوقتى خايفه اكتر بجد لانى ,,,,,مش هاقول انى فشلت اول مرة مش هاعتبره فشل ,,بس الخوف انى افشل تانى وده هايأثر على نفسيتى جامد ,, لانى رافضه حاجات كتير مقابل انى ابقى مضيفه طيران ومش هاقدر استغنى واشيل الموضوع من دماغى بسهوله فا بالعكس انا دلوقتى خايفه من الاول
وانشاءلله ربنا يكرمنى المرة دى
وميرسى على نصيحه الصلاة احسن نصيحه ميرسى قوى
التوقيع  yasmin.ragheb
yasmin.ragheb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس