قديم 28-12-2007, 05:55 PM  
  مشاركة [ 43 ]
الصورة الرمزية (((AIRBUS)))
(((AIRBUS))) (((AIRBUS))) غير متواجد حالياً
!!{{(ملك الشرق)}}!!
VIP MEMBER

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 6 مشاركة
(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

(((AIRBUS))) (((AIRBUS))) غير متواجد حالياً
!!{{(ملك الشرق)}}!!
VIP MEMBER

الصورة الرمزية (((AIRBUS)))

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 6 مشاركة
(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: صور قطتي((مياوووو)) اللي عنا بالبيت.......

ربنا يخليهالك ياملك الشرق وتتربى في عزك بس بصراحه انا مش بخاف من القطط ده انا بترعب منها:f56ar:ولو تعرف انا بسبب الموضوع ده ضحكت المدرسه كامله عليا علشان كنت بقدم الاذاعه عندنا وكانت في قطه في المدرسه وانا منهمكه اوي في تقديم الاذاعه وفجاءه سمعت صوت نونوتها قمت جريت منها وقعدت اعيط زي العيال الصغيره وده كله كان في اثناء الاذاعه والمدير واقف والمدرسيين واقفين والطلاب واقفين في الطابور كلهم بيضحكوا عليا ومن ساعتها والكل بيتريق عليا في الموضوع ده ده غير ان كنت في رحله واغم عليا لما شوفت كلب جاي في اتجاهي يعني من الاخر انا ذكرياتي مع الحيوانات كلها مش حلوه خالص
وتقبل تحياتي اختك جوجو

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه صراحة موقف مش ولا بد بس لا ليش القطط جدا حلوة واليفة بس كفاية لما يضلو عم يلعب معاكي ونايم جنبك وينونو كثيييييير يجنن.مرورك هوي اللي اسعدني وشاكر الك طلتك الحلوة
التوقيع  (((AIRBUS)))
(((AIRBUS))) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس