قديم 12-04-2013, 02:35 AM  
  مشاركة [ 4 ]
الصورة الرمزية abdull1988
abdull1988 abdull1988 غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
abdull1988 مازال في بداية الطريق
abdull1988 abdull1988 غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية abdull1988

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
abdull1988 مازال في بداية الطريق

بص يابشا فكك من شركة اتيس دى
انتا لو عايز حاجة بنفس السعر دا كدا وساعات اكتر كمان ومعتمدة من ال FAA فا عندك اكاديمية Dean
دا الموقع بتعها FlyMiami | Dean International - Miami Flight School - South Florida البرنامج بتعها ب 33 الف دولار
ولو عايز تعرف اى اكاديمية معترفة من ال FAA ولاا لاء ادخل هنا Federal Aviation Administration - Pilot Schools
وراجع الموضوع دا دليلك الى عالم الأكاديميات (فهرس متكامل لقسم الأكاديميات) هنا!
والاكاديمية دى انا مش عارف عنها اى حاجة خالص لللااسف

اخ رضا محمد السلام عليكم . نصيحه احذر من اكاديمية Dean !! انا كنت ابي ادرس فيها وبعد بحث طويل وقرائه عنها غيرت رائيي . اذكر دخلت بموقع فيه جميع الاكاديميات الطيران بأمريكا ويمكن تبحث عن الاكاديمية اللي تبي وراح تحصل تعليقات الطلاب عن هاذي الاكاديمية و لما دخل على هاذي الاكاديمية قراءة الكير من التعليقات عنها . معظم الطلاب يحذرون منها ويقولون انهم حراميه بماتعنيه الكلمه وتعاملهم سئ للغايه ولاتوجد لديهم الامانه , وبخصوص الامن والسلامه عندهم يقولون ضعيفه جدااا وطائراتهم كثيرا ماتتعطل وصارت حوادث كثيره لطلاب هاذي الاكاديمية . وبالعقل سعره الدراسه فيها ب36الف ليه ؟؟ وجميع الاكاديميات الاخرى ب40 وفوق ؟؟
زبدة الكلام انتبهو من بعض الاكاديميات ولاتغريكم الاسعار لاانهم يرخصونه ولما تسجل عندهم يدفعونك مبالغ طائله وبالاخير تصير معادله للأكاديميات الأخرى
الله يوفق الجميع وانشاء الله تتحقق امانيكم
abdull1988 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس