قديم 20-12-2012, 08:45 PM  
  مشاركة [ 136 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

هههههه
للعلم فقط لفترة قريبة جدا كان يتم الإعدام للإنسان بالصعق الكهربائي قبل ظهور الإعدام الكيماوي وهذا يكون في حالات نادرة جدا..
شوف مقطع كنتكي وتفرج كيف يذبحوا الدجاج وقولي عندهم رحمة.
لو سمحت ممكن أسلوبك يكون أرقى من هيك شوي.بالآخر أنت مفروض طيار والطيار مو هيك أخلاقه..

هذا مو كلامي هذا كلام شيوخ ولجنة إفتاء كبيرة والكل يعرف قيمة موقع إسلام ويب
أنا ما أفتيت من راسي والكل حر بنفسه وأنا معك بأن طرق الذبح في أمريكا أفضل منها أوروبا مثلا.

مشكور أخ عمر على المشاركات الحلوة
متابع معك حتى النهاية بإذن الله

أنا أسلوبى حلو و لو مش عاجبك أشتيكينى للأدارة يا أستاذى العزيز ... عشان انا مكنتش بقول هكهربه عليك و انا مش فاضى لأنى اخش فى حوارات و لما بخش فى أى حوار الادارة بترجع تدينى فى تحذيرات و مخالفات و بتاع
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس