قديم 25-07-2012, 02:06 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية MЯ.Osten
MЯ.Osten MЯ.Osten غير متواجد حالياً
Mohammed Wagdy

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
MЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MЯ.Osten
MЯ.Osten MЯ.Osten غير متواجد حالياً
Mohammed Wagdy

الصورة الرمزية MЯ.Osten

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
MЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MЯ.Osten
Cool My Video For Aerosoft Sharm el Sheikh Airport

السلام عليكم

كل و أنتم بخير لحلول شهر رمضان المبارك

منذ صدور مطار شرم الشيخ لم أري فيديو للمطار كما يجب فقمت بعمل فيديو للمطار بعد ان قمت بعمل اول فيديو هبوط في المطار

أتمني ان يحوز علي أعجابكم

الافضل ان تشاهدو علي اليوتيوب احتي تتمكنو من تكبير الشاشه (meduim screen not full screen )بنفس سرعة التحميل

أتمني ان يكون عجبكم الفيديو
و سوف اقوم ان شاء الله بعمل فيديو لكل مطار عربي ينزل للسيميليتور اكس ان شاء الله

لا تنسو الرد و التقيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم

عاوز اقول حاجه لاي حد عاوز يعمل فيديو يكون واقعي
مش هتكلم علي زوايا التصوير انما هتكلم علي المونتاج انا لما حبيت اعمل فيديو بحثت علي الانترنت و وجدت السوني فيجس اتعلمتو و كان صعب جدا بنسبالي و علمت فيديو كان كويس في الوقت الي نزل فيه بس عجبني المونتاج و اتعلمت اكتر و اكتر و اكتر و نزلت فلاتر و دروس ثم دخلت علي الافتر افيكت و نوعا ما احترفته و لحد الان مازلت اتعلم كلو من علي النت لم اخذ كورسات ولا شئ ... فأنت ابحث للعلم ليس للحاجه و حاول انك تشاهد اكبر كم من الفيديوهات و تحاول تقلد و تقلد لحد متكون محترف تقليد و انت بتقلد بتتعرف علي فلتر او افيكت او طرق مختلفه في الاخراج فبيكون عندك كم معلومات كبير تقدر تطلع بيه حاجه رائعه من صنعك انت

انا عارف اني بطول عليكو في ردودي بس انا بجد يشرفني لما حد عربي يعمل حاجه كويسه و من اخلاقنا و ديننا ان لانبغل علي احد بعلم او بنصيحه

شكراااااااااااااااااااااااااا
التوقيع  MЯ.Osten
MЯ.Osten غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس