قديم 21-07-2012, 09:26 AM  
  مشاركة [ 41 ]
kazamodia kazamodia غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
kazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقدير
kazamodia kazamodia غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
kazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقديرkazamodia يستحق الثقة والتقدير

عجبني موضوعكم جدا موضوع جميل فعلا وبما اني لسه مبتدأ وجديد في عالم الايفاو فعندي فضايح كثيرة تسمعوها ههههههههههههه

اول رحلة كانت من مطار الكويت الى الرياض وكانت اول مرة اتكلم في المايك وكان قمة الاحراج هههههههه المهم لاني كنت العب السيميوليتور اوفلاين كنت حافظ شوية كلام اخذت منه تاكسي للران واي وبعد ما وصلت دخلت على المدرج على طول هههههههههه بدون اذن لاقيته بيصرخ فيا MSRXXX what are you doing ?? هههههههههه وانا شغال ضحك وفي نفس الوقت في قمة الاحراج ههههههههه وقلتله معلش اول رحلة ليا

تاني موقف كان في مطار جدة وكنت باخد clearance للرحلة وكلام التاور مش واضح فطلبت منه انه يعيد مرتين لاقيته عصب عليا جدا وسمعت اللعنات عليا ههههههه وعلى طول قمت قافل السيميوليتور و teamspeak هههههههههه

في موقف كمان كنت في مطار هامبورج وكنت بعمل تاكسي وبعدين وصلت runway وكنت بحسب اني واخد تاكسي لواحد تاني المهم عديت ال runway و بعدين اكتشفت اني عديته وشكلي زباله قدام التاور المهم وقفت وعملت pushback وقمت مكمل على الحشايش لاقيت المراقب بيقول its the first for me to know that a B777 can also move backwards وانا قاعد ضحك على اخري هههههههه المهم اني اول ما طرت قالي switch to unicom وقفل teamspeak وتقريبا هو اعتزل الivao خالص بعد اللي شافه ده هههههههههههه
kazamodia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس