قديم 06-07-2012, 05:15 PM  
  مشاركة [ 16 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

حبيب قلبي يا كابتن الله يديمك فوق رأسي و تطربني بردودك الرائعة جمال الهبوط لا يساوي شيئا مقارنة بعذوبة كلامك و رقة تعبيرك

لعيونك كابتني رابط المطار هو حجمه 1 جيجا
يكفي أن تذهب أهلى يسار برنامج التورنت و تضغط على زر ADD A TORRENT FROM URL و هو عبارة على صورة حلقة سلسلة و تنسخ الاتي فسينطلق معك التحميل

magnet:?xt=urn:btih:46fdaff7c22f38d162e0c2bdcdf49f 865682bc28&dn=%5BFSX%5D+OrbX+NA+CZST+-+Stewart+Airport+version+1.0&tr=udp%3A%2F%2Ftracke r.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.p ublicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it% 3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80

تقبل أرق تحاياي القلبية عزيزي

طب شوف عندك دى بقا ... شكرا لك يا جميل الجملاء:iconloli: يا كبير الكبار رونالدو زمانه و مورينو عصره :iconloli: الله عليك أكبير D: شكرا يا كابتن و ربنا يحفظك و يخليك .. ياااارب D: >>> و تقبل أرق التحايا و الاعزاز
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً