قديم 10-05-2012, 07:38 PM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

ولمن صبر وغفر إن ذلك لمن عزم الأمور صدق الله العظيم
أنا لو ترجع لأول مشاركة ليا في هذا المنتدى على الاطلاق عندما رفعت طائرة الـــpmdg 737 ngxكان أول كلام قلته أني أحبكم في الله لفظلكم الكبير علي في عالم الطيران
و ان شاء الله لن يشوب حبي لكم أية شائبة مهما حدث
لذلك فأنا في قمة السعادة لاعتذارك و اتقبله بكل ود و احترام و كنت أنتظره على احر من الجمر لأني اعتز و أفخر بكم فردا فردا و لطالما تحدثت عنكم و عن ردودكم و أصلكم و أخلاقكم لزوجتي و لزملائي في العمل و كنت اتباهى أمامهم بمعرفتكم و صداقتكم و أخوتكم.

أرجو من العزيز السميع ان يبقينا على الود ما حيينا
و أنا بدوري اعتذر منك اذا كانت اية ملاحظة او كلمة لمست احساسك او ضايقتك فأرجو منك أن تلتمس لي العذر
دمت بمحبة أخي كابتن عايز أبقى طيار و سادعو من صميم قلبي أن تصبح أكبر طيار و تصطحبني في كابينتك ضيفا و دارسا

مشكووور يا كابتن و جزاك الله كل خير و شكرا لتقبل الاعتذار و انه لشرف لى ان تقبل أعتذارى يا كابتن و جزاك الله كل خير
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس