الموضوع: فقط للطيارين
قديم 13-11-2011, 07:50 PM  
  مشاركة [ 9 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

يا دكتور يا استاذنا المراقب
الراجل بس بيقول رأيه فى ساحة حوار و اكرر انا لا ادافع عنه
ولكن هوا يعنى بس حابب يفيد الناس الى ظروفهم مو تسمح انتا بتقول هوا يجب انو يلتزم فى اسلوب الحوار و لكن بما انك تقول ان انتا اعقل منه كان يجب انك تكبر دماغك عنه يعنى انتا راجل ذو خبره و هوا لسه بس يعنى لو حضرتك تظنوا انو محتاج للطيران المدنى انا لو مكانه مو كنت هدخله لأنو طيار مقاتل بس هوا والله راجل كويس بس يعنى انتا راجل محترم بس معلش و خليك انتا الكبير و مو تزعل منو و ارجو ان تتقبل مرورى و لك منى كل الاحترام و التقدير يا استاذنا العزيز
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس