قديم 06-06-2011, 12:29 PM  
  مشاركة [ 49 ]
fouad elmoghazy fouad elmoghazy غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
fouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fouad elmoghazy
fouad elmoghazy fouad elmoghazy غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
fouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fouad elmoghazy
افتراضي رد: تصنيع طائرة سوخوى سو 26 sukhui su 26

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كابتن فؤاد جزاك الله خيرا وجعل الله هذا العمل فى ميزان حسناتك
ولكن انا لى تعقيب ارجو ان تقبل اسفى قبل ان اكمل كلامى
تعقيبى هو ان كل من فى المنتدى يقومو بعرض مواضيع منقوله عن مواقع
اجنبيه وهذه الطريقه انا لا اجد فيها الواقعيه لان الشرح النظرى شيئ والتطبيق العملى شيئ
اخر اخى صدقنى لو انت عملت المشروع ده بيدك بعد المرور على الموقع الاجنبى وقمت بعرض
المشروع وكن من عمل يدك انت صدقنى الموضوع هيكون مختلف تماما وسعتها ستجد اقبال اكثر واكثر من الاعضاء لانك بهذه الطريقه ستكون اقرب الى الواقع العملى بصراحه احنا زهقنا من المشاريع المنقوله وكمان لو انك قمت بالتطبيق العملى ستجد بعض المعوقات وسعتها ستبحث عن الحلول البديله وبالتالى ستجد من يشارك بجديه لانه امامه القدوه والمثل الاعلى صاحب المشروع صدقنى اخى فؤاد احنا محتاجين التطبيق العملى اكثر من نقل المواضيع ارجو تنفيذ المشروع ثم تقوم بطرح المشروع فديو او صور ولكن من بين ايديك انت وسعتها ستجد الجميع ملتف حولك بالمشاركات الجاده والبنائه ولن تجد من يحاول الهدم او المزاح
ا خى انا اسف اذا كان كلامى سبب ليك مدايقه اوما كان عند حسن ظنك ولكن ده كان راى وارجو ان تقبل وجهة نظرى وكمان ارجو ان تقبل اسفى للمره الاخيره
ومع ذالك يمكنك ان تقول رايك فى مشروعى وصدقنى انا متقبل رايك قبل ان اسمعه
هذا لينك مشروعى https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=100882
تقبل تحياتى ابو هاجر

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاتة

انا متقبل اسفك مقدما انا فعلا كتبت فى الاول ان بعض الصور منقولة بسبب انى لم اصور المشروع من البدايه اول صورتين فقط وهناك مراحل لم اصورها بسبب انشغالى بالتصنبع فوضعت صور توضيحية وبعدين ده انا كاتب فى الاخر انى عندى مشكلة فى الكاميرا ومش عارف انزل باقى الصور من ساعتها وبعدين انا منذل صورة الطائرة قبل التغليف بالخشب البالص او البلص على فكرة انت لو كنت قرأت الموضوع كنت خدت بالك وانت كده محققلى وهسيبك علشان اشوف مشروعك
fouad elmoghazy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس