قديم 21-04-2011, 12:43 PM  
  مشاركة [ 18 ]
الصورة الرمزية Mohamed Abd El Wahed
Mohamed Abd El Wahed Mohamed Abd El Wahed غير متواجد حالياً
VIP334

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Mohamed Abd El Wahed مازال في بداية الطريق
Mohamed Abd El Wahed Mohamed Abd El Wahed غير متواجد حالياً
VIP334

الصورة الرمزية Mohamed Abd El Wahed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Mohamed Abd El Wahed مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: مشكلة في الديفيجن المصري Vatsim

السلام عليكم
اولا انا مش عدواني ولا بتكلم في شئ خيالي او وهمي...
هبدأ بتعريف نفسي انا مهندس صيانه طيران تخصص هيكل ومحرك ..يعني من المجال وان كنت هاوي للطيران ده علي خلفيه عن الفاراثولوجي والاساسيات يافندم واللغه الانجليزية ..
يعني انا مسالتش حضرتك علمني الطيران ولا علمني فاراثولوجي ولا اي شئ من ده ممكن يكون السؤال عن الشارت في المطار او التاكسينج او اي شئ من هذا القبيل واللي متقدرش حضرتك تنكره او غيري ان فعلا السادة المراقبين كانوا بيتعاملوا بمبدأ غريب وهوا ان كل من هوا ليس بروفيشنال غير جدير بالتعامل معه..!!!
الفاتسيم يافندم انا مبعتبرهاش لعبه ..الفاتسيم عالم له قواعد وشروط تطبق علي الهاوي قبل المحترف
ولكن اذا لم تكن هناك تجاوزات غير متعمدة من الاخوة المبتدئين يبقي نصنف الفاتسيم علي انه برنامج للطيارين فقط ونتوقف عن دعوة الهواة للمشاركة في الفاتسيم مع ملاحظة اني من مجال الطيران وبقول كدة امال اللي من خارج المجال يقول ايه ؟؟
انا مصر ي ومبشهرش بسمعه بلدي يافندم ولا انا بسئ للديفيجن المصري بالعكس..لو في عندنا خطأ نعترف بيه ونحاول نصلحه مش نسكت ويبقي الوضع كما هوا عليه
اخيرا انا مخدتش بالي من تاريخ الموضوع انه قديم بس وجب الرد علي الاخ الي بيقول اني متحامل علي المراقبين الجويين وفي الحقيقه انا مش عارف مين متحامل علي مين...
وشكرا لكل من قام بالرد واتمني في يوم من الايام ان الديفيجين المصري يكون افضل ديفيجن علي مستوي الفاتسيم واعتقد قريبا
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Dear sir,

Again i tell you we do help new pilots as much as we can if we have time ,we dont do this when we are in event, we will not help new pilot how to taxi and we have a lot of traffic according the VATSIM rules newbies shall first start at small airport to get used to the environment not to connect in an event with 747 on the runway and get upset when we get a supervisor for him!!, if some people think we are tough then they shall see the situation in Frankfurt germany as an example.

I do respect your opinion we are working our best to be better, I am the Director of the Egyptian division if you faced any problem with evidence please contact me and i will take the appropriate action.
التوقيع  Mohamed Abd El Wahed
VATEG Director
VATSIM Supervisor
Mohamed Abd El Wahed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس