قديم 28-11-2010, 10:16 AM  
  مشاركة [ 716 ]
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة طيران سعودية خاصة تطلب مضيفين ومضيفات جويات

بصى يا داعية الخير احنا روحنا امتحنا فى كايرو والمستر صاحب المعهد دعاهم فى اليكس يعنى عشان ياخد منهم معلومات اكتر ويطمن شوية ويطمنا انا فى المعهد التانى
بالنسبة لراية هما شكلهم ناس محترمة جدا كلامهم جدى وزى ما قلتلكو مطلبوش حاجة خالصصصصصصص
واللة انا مش عارفة اقول اية بس يمكن الواحد مش كبير اوى هشان يقدر يفهم حد اذا كان كويس ولا لا فى حالة لو الحد دة مش باين علية اى ملامح نصب وطريقنة كويسة ومفيش حاجة فية تثير القلق هو دة راى صاحب المعهد كويسين وكل حاجة بس برضة ربنا هو العالم هو مطمن بنسبة 70%
بس انا اعتقد طالما صرحوا عن الشركة يبقى احتمال كبير الموضوع يكون جدى
الشركة جديدة ومش هقدر اقول اكتر من كدة حفاظا على السر الى امنى علية صاحب المعهد وكدة كدة هنعرف بكرة او بعدة وربنا معانا ان شاء اللة يوفقنا ويعوض صبرنا خير
مايا شريف غير متواجد حالياً