قديم 26-11-2010, 08:06 PM  
  مشاركة [ 693 ]
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة طيران سعودية خاصة تطلب مضيفين ومضيفات جويات

انا متفقة معاكى مايا هم مش من مصلحتهم الكذب وكلنا عندنا امل كبير فيهم بديل اننا مترددناش اننا نسافر علشان نحضر الامتحان لكن انا مفهمتش انتى تقصدى ايه بإن شركتين ناس ووفير وعدوا بعدم تكرار ده؟؟؟ يعنى هيعملوا اوبن داى دون الرجوع لمعاهد الضيافة ولا العكس؟؟؟

انا اقصد بعدم تكرار دة يعنى هما كانوا بيروحوا بس للمعهد بدون عمل اوبن داى ودة لما كان المعهد لوحدة فى اليكس ومكنش المعهد التانى الى فى اليكس فتح ولا معهد مصر للطيران فتح ولكن بعدكل دول ما فتحواهيبقى الموضوع مختلف وهيعملوا اوبن داى ودية كانت تصريحات من خالد الدوسرى فى ناس ومن مسئول الوفير فى الموضوع الخاص بة وكمان الخطوط السعودية لما جاتلنا المعهد من شهرين قالولنا انهم كانوا بيياخدوا من المعهد الاولانى وبس وووعدوا المرة دية لما يجوا هيعملوا اوبن داى ومش هيروحوا للمعهد الاولانى
التوقيع  مايا شريف
مايا شريف غير متواجد حالياً