:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   الضيافة الجوية وسلامة المقصورة - InFlight Service & Cabin Safety (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أخبار عن مصر للطيران (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=36217)

Hend 24-09-2008 02:30 AM

أخبار عن مصر للطيران

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قرأت فى الجرائد انه سيتم افتتاح المطار الجديد فى مصر بعد العيد كل عام وانتم بخير
وسمعت من احد معارفى انهم سيقوموا بطلب مضيفات جدد بس انا مش عارفه هيعلنوا خبر التوظيف ده ام لاء فأرجوا من اللى يعرف اى خبر عن الموضوع ده وطريقة التقديم وامتى ياريت يفيدنا بالخبر الصحيح واذا عرفت اى حاجه اكيد هكتب فى المنتدى للإفاده
تمنياتى للجميع بالتوفيق
إن شاء الله

serag eldin 24-09-2008 02:32 AM

رد: أخبار عن مصر للطيران

مشكورة على الخبر الجميل
والمطار الجديد يعد طفرة حضارية وتقدمية لمصر

Hend 24-09-2008 02:41 AM

شكرا لمرورك اخى سراج واتمنى احد يرد علينا فى موضوع التقديمات يارب

serag eldin 24-09-2008 02:52 AM

اختى هند تقريبا كل الوظائف اتشغلت ومن غير اعلان كمان

omar tarek 24-09-2008 04:02 AM

حضرتك تقصدي ايه بمطار جديد اكيد صاله الركاب الجديده في مطار القاهره صح...؟ عل العمووم اتمنى ليكي التوفيق

ولد القصيم 24-09-2008 04:39 AM

مشكور أخي على المشاركة القيمة
موفق بإذن الله

Star on the Sky 24-09-2008 06:03 AM

ايه يا سرج انت عقدتها كدة ليه من أولها أكيد فى شوية وظائف لسه و بعدين احنا عارفين ان كله كوسة بس لازم اعلان حتى لو داخلى بس لازم الاعلان و بعدين الكوسة فى انهم ما يقبلوش حد الا اللى معاه الكوسة . ههههههههههه

Hend 24-09-2008 07:31 AM

الله يستر علينا وعلى احلامنا فى كل مكان بتتهد وتبقى سراب الحمد لله على كل شئ
شكرا لمرور الجميع

suri 29-09-2008 12:11 AM

:iconloli::iconloli::iconloli::iconloli:
egypt air
كوووووووووووووووووسة
:crazy_pilot::crazy_pilot::poster_nospam:

momo_2010_2015 29-09-2008 03:33 AM

ايوه فعلا لازم يكونمعاك حد علشان تتقبل وخاصة في مصر

اتمني لكي ولكم التوفيق

gogoo 29-09-2008 04:02 AM

السلام عليكم ورحمة الله الف شكر يا اخت هند على نشر الخبر
وبصو ياجماعة مصر للطيران بتشيل نسبة كبيرة في التعيين لاصحاب الوسايط وهي فعلا شبه مابتزلش اعلانات غير بعد مابتعين الناس اللي متوصي عليهم فساعات عدد اللي عندهم وسايط بيبقى كتير ماشاء الله لدرجة انهم بيستكفوا هههههههههومابيطلبوش والكلام ده من مصادر موثوق منها
يلا مش مشكلة خيرها في غيرها

nadia nawnaw 29-09-2008 03:07 PM

الكوسة موجودة فكل مكان مش مصر بس

حتى عندنا في المغرب الكوسة أول شروط التوظيف

شوية و هيكتبوها بالعلن ضمن شروط التوظيف ههههههه

ehab16870 29-09-2008 03:40 PM

والله انا بحلم لما المطار الجديد يشتغل ويطبقوا نظان الترنزيت اسعار التذاكر تنخفض شوية
المهم لو سمعنا اي خبر ها نقولك على طول وبالتوفيق خصوصا اني ليا قريب مضيف جوي قديم ها اسأله وارد عليكي

AHMEDALOMDA 30-09-2008 08:32 PM

هو مش مطارجدبد ولا حاجة دى الصالة الجديدة اللى هيفتتحوها وبعد كدة انا والدى شغال فى المطار وانا عارف ان فى مصر للطيران كل حاجة كوسة اغلب اللى بيشتغلوا لازم يكون ليهم معارف

sara1988 30-09-2008 10:23 PM

يا جماعه في مصر لو عاوز تشستغل بواب لاززززززززززززززززم الواسطه اومال ليه كل شويه الناس بتهاجر ويغرقوا ويموتوا ربنا يحفظنا ويحفظ شبابنا

omar tarek 03-10-2008 02:28 AM

ياجماعه الكوسه في كل حتى ولا عشان الخضار فلى هتقولوا موجوده في مصر بس عل العمووم محدش بيتعب وربنا بيضيع تعبه وممكن الواحد ربنا يوفقه من غير مايشتري كوسه والي مكتوب هيتحقق

Hend 03-10-2008 03:29 AM

يااااااااااااااااجماعه احنا عاوزين نعرف اول مايفتحوا باب التقديم ياريت لو حد عرف يكتبلنا علشان نقدم جايز ربنا يوفقنا بإذن الله ويوفقنا للخير
ياريت اللى يعرف يكتب كلنا عارفين ان اغلب الشغل فى كل مكان وسائط ومعارف فمش جديد المهم اننا نعرف ويارب يوفقنا

MoHaB 07-10-2008 02:50 AM

انا هقول رأي بس من غير احباط ولو انه يجيب احباط :sweatdrop:

بصراحة كده الي اتوظف اتوظف خلاص المطار افتتاحه بعد حوالي 40 يوم يعني زمان الناس الي اتعينو اتدربو وجهزو خلاص وزمانهم كمان نزلو الشغل لان تقريبا المطار شغالين في حاليا تشغيل تجريبي لتجريب المعدات والنظام بالكامل

بس ان شاء الله يكون في نقص في عدد الموظفين وربنا يكرمكم

بس في حاجة اخيرة وعلى مسئوليتي الشخصية اتحدى انكم تعرفو ان الموظفين الجداد انهم اتعينو واسطة ولا لا نظرا لكافئتهم وبكرة الايام تثبت كلامي اما الموظفين القدام من الخلق بيتعرفو على طول :celebrate14:

الساعة الآن 10:05 PM.