:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   منظمة VATSIM للطيران ONLINE (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=74)
-   -   الصراحة كانت رحلة روعة (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=27319)

marospy 17-05-2008 01:44 AM

الصراحة كانت رحلة روعة

انا طبعا بترياء فلم يكن غيرى انا و الكابتن يوسف الى شاركنا و انا اشكر تاور القاهرة اليجيه

لم يكن هناك اى مراقبة فى الكويت و المراقب الجوى بتاع شمال افرقيا قفل بدرى ولم يشارك احد من الى قالو انهم جاين ليه و اعتقد انو هذا سيكون التقرير لانو مافى حد يكتب تقرير و شكرا على الرحلة الجميلة دى :poster_spam:

رائد الأفكار 17-05-2008 11:10 AM

رد: الصراحة كانت رحلة روعة

الرحله كان المتوقع فيها مالا يزيد عن 8 أو 10 طياريين مما حجزوا او مما تم دعوتهم مني او من الكابتن يوسف ، فأكيد كان المتوقع أن تكون ممتعه :yabyab:

وسبب مغادرتي وعدم المشاركه هوه حزني العميق عن فشل أول تجمع عربي والهدف منه كان التعارف وتبادل الخبرات وللأسف - لافي مراقبيين ولا بطيخ :shocked: -

وأنا من هنا بعتذر عن تنظيم أي رحلات فاشله بعد كده ، فسأترك المكان لمن يستحق لتنظيم هذه الرحلات وسوف اشارك كطيار وليس كمنظم

مع تحياتي ،،،

mirage 17-05-2008 12:19 PM

هههههههههههههههه حلوه ولا مراقبين ولا بطيخ دى يا عم مش مشكله والله بتحصل عادى بس انا والله لما سجلت بيا ناتى قلت احتمال كبير انى ما اشارك علشان الأمتحانات ومش مشكله يا شباب خيرها بغيرها والف شكر على التقرير المصور ههههههههه يا كابتن مارو وان شاء الله الجايه احلى يا جدعان والله يا كابتن رائد الأفكار لا تعتذر ولا حاجه الرحله مكانتش فاشله انت تعبت واعلنت ومحدش جه والمراقبين بتوع الكويت تخلفوا عن الحضور ومعلش ريح دماغك والتمس العذر للناس الى ماجتش دى وكله عند الله والف شكر ليك انت وكابتن يوسف على التنظيم mirage

marospy 17-05-2008 12:42 PM

ولله يا كباتن رائد الفكار انا مش زعلان منك ولا منك يا ميراج انا كتر شىء مزعلنى تخلف المراقبين فى الكويت فانا قبل كده شاركت كضيف فى افنت المانى كان من المانية الى سويسرا و كانت المراقبة موجودة من اول الالف لحد الياء و نحن لا نحترم كلامنا لا اعرف لماذا ؟؟و على العموم احسن حاجة عملتها انك مش حتنظم رحلات تانى :)

marospy 17-05-2008 12:45 PM

و بالنسبة لتوقيعك يا كابتن رائد الفكار ياريت تقلى عملو من وين علشان عاجبنى اوى :")

رائد الأفكار 17-05-2008 04:45 PM

شكرا ليك على الردود
وانا مش عارف ليه محدش جحه ، يعني إلي كتب وحجز الرحله لو عنده نسبه 1 % إنه ميجييش خلاص ميكتبش الرد .
ولو سمحتوا متعلقوش الفشل وخلوني أقلها كده على عدم حضور المراقبيين ، إحنا طياريين مع بعض وكل واحد معاه الخرايط مش محتاج مراقبيين بقه والحمد لله الكويت فيها ستار غير القاهره ، وأنا بعتذر عن خروجي من الرحله لأني بصراحه محبتش أشارك في حاجه فاشله وبسبب عدم الإلتزام بالكلام

وشكرا لتور القاهره للحضور :mic-me:

مع تحياتي ،،،

موظف حركة طيران 17-05-2008 05:54 PM

مشكور ياكبتن

7usambaker 20-05-2008 09:48 AM

انا واللة عرفت باإفنت بعد ما خلصت و انا نفسي اشارك فوحدة لأني لسا جديد عالفاتسيم و بدي اعمل رحلات اكتر
و شكراً

الساعة الآن 02:39 AM.