:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   ][.. اعلانات وظائف الضيافة الجوية وسلامة المقصورة ..][ (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=118)
-   -   [تقدم الخمور] :ياجماعه روحت الاوبن داى لطيران الامارات (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=104192)

heba2011 09-04-2011 11:51 PM

[تقدم الخمور] :ياجماعه روحت الاوبن داى لطيران الامارات

كان جو هادى خالص ومفيش اى قلق قدمنا سيره ذاتيه بتاعتنا وتسألنا سوالين سهلين اووى بس كانت المقابله كلها بالانجلش وسألت ناس الى كانوا محجبات هل عندهم استعداد لقلع الايشارب وقدمنا صوره شخصيه لينا صغيره بس دا الى تم نهرده وقالواهيبعتولنا رسائل على موبايلاات فى حاله قبولنا ادعيولى ياجماعه انى اقبل

مايا شريف 10-04-2011 01:13 PM

رد: ياجماعه روحت الاوبن داى لطيران الامارات

ربنا معاكى ان شاء الله

mtaa 10-04-2011 05:13 PM

يا جماعة هناك يوم 23 ابريل هيكون هناك اوبن داى للقطريه فى فندق كونكورد السلام و الاوبن داى للبنات فقط و دا الرابط
https://www.qatarairways.com/global/e...nts/cairo.html

heba2011 10-04-2011 07:53 PM

امين ياجماعه ادعولى لكن لغايه دلوقتى مش حد اتصل

love fly forever 10-04-2011 08:24 PM

ربنا معاكى ان شاء الله

#عاشقه سراب# 12-04-2011 01:29 AM

ان شاءالله يااارب تنقبلي ونسمممع خبر تعيينك مضييفه =)

#عاشقه سراب# 12-04-2011 01:31 AM

صحيح بالنسبه للناس المحجبات لما سئلتهم عندهم استعداد يقلعو الحجاب وكده ..كان ايه ردهم ؟؟

heba2011 12-04-2011 03:57 PM

اه ردو وقالوا عندهم استعاد يقلعوا لكن لحد دلوقتى لم يصلنى رد اعتقد انى كده ممكن اكون مش قبلت ولا هما عاده بيتاخرو فى ردوود وعموما انا مش يأئسه انا هروح انش اء الله بردو الاوبن داى للقطريه ياريت ياجماعه لوحد هيجحى معايا نبقى نرتب سوا

#عاشقه سراب# 12-04-2011 05:21 PM

طيب هبه متعرفيش الاوبن الدااي بتاع القطريه فيه في اسكندريه ولا لا ؟؟

mtaa 12-04-2011 09:34 PM

الاوبن داى بتاع القطريه فى فندق كونكورد السلام جسر السويس القاهرة يوم 23 ابريل

heba2011 13-04-2011 06:42 PM

بصراحه ياعاشقه سراب مش عارفه بس ياريت تيجى الانترفيوا الى فى قاهرره لقطريه انا هروحو وربنا يوفقنا جميعاالمشكله يجماعه ان طولى 163 ووزنى62 مش عارفه لااوم اكون57 دا فى حين ان شكلى متورازن جداااااااا

rokia 13-04-2011 10:44 PM

على فكره يا جماعه القطريه 24/4 مش 23/4

mtaa 13-04-2011 10:58 PM

القطريه يا شباب يوم 23 ابريل فى كونكورد السلام جسر السويس و مفيش اصدق من السايت الخاص بالقطريه فارجو ان اللى بيتكلم يتاكد الاول و شكرا
ياريت تزوروا اللينك دا للتاكيد
https://www.qatarairways.com/global/e...nts/cairo.html

bibonino89biboni 17-04-2011 10:27 PM

ياريت يا شباب البنات طبعا الي يروح يجي يحكي ع حصل معاه وياريت يسال لو معمدكوش مانع هل هيبقا في يوم للولاد بعد كده ولا لا
وكون شاكر ليكم وبالتوفيق ليكم يارب كلكم
شاب نفسي اشتغل في الكابن كرو

#عاشقه سراب# 18-04-2011 01:14 AM

هو الاووبن داي بتاع القطريه امتى 24 ولا 23 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Naomi88 18-04-2011 02:43 AM

23 ان شاء الله

butterfly_spring 18-04-2011 01:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba2011 (المشاركة 1078842)
اه ردو وقالوا عندهم استعاد يقلعوا لكن لحد دلوقتى لم يصلنى رد اعتقد انى كده ممكن اكون مش قبلت ولا هما عاده بيتاخرو فى ردوود وعموما انا مش يأئسه انا هروح انش اء الله بردو الاوبن داى للقطريه ياريت ياجماعه لوحد هيجحى معايا نبقى نرتب سوا

ازيك يا هوبة ياريت اذا هاتروحى اوبن داى القطرية ان شاء الله نرتب ونتقابل هناك سوا
على الاقل نشجع بعض

كوكى كوكى 18-04-2011 09:35 PM

طيب اوبن دى القطريه السن ؟؟؟ يعنى عايزين من كام لكام ؟؟

#عاشقه سراب# 18-04-2011 11:57 PM

بنااات انا كماان حرووح الاوبن داااي بتاع القطريه

بس هما كاتبين السن من 23 !!!! مش شايفين انه كتير شويه وايه السبب لده

انا عندي 22 ومتردده اجي خصوصا اني من اسكندريه

soso_osman 19-04-2011 01:43 AM

بالنسبة للاماراتيه
انا سمعت ان الاوبن داي اللي كان في الاسكندريه كان فيه شباب كتير جدا

#عاشقه سراب# 19-04-2011 02:04 AM

اه فعلا كان في شباب كتير وبنات برضووو ...بس اكتر الللي كملو للستيج التانيه كانو ولاد

رامى سراج الدين 19-04-2011 02:57 AM

لو سمحت يا جماعه انتوا بتتكلموا على الاوبن دى بتاع طيران الامارات اللى فى مصر ولا الاوبن داى اللى كان فى دبى
اصلى انا حضرت اوبن داى لطيران الامارات بتاريخ 15 ابريل 2011 وكان يوم هادى وعادى جدا ولسه لحد ناو محدش اتصل بيا
وخدو مننا السى فى هات والصور الشخصية وكانوا محتاجين عرب بس
اتمنى التوفيق ليا ولكل الناس اللى بتتعب بجد ... واللى بيتعب هيلاقى ان شاء الله

#عاشقه سراب# 19-04-2011 03:40 AM

لالا احنا بنتكلم على الاوبن داي كان واحد في كايرو والتاني كان بتاريخ 17 في اسكندريه

رامى سراج الدين 19-04-2011 08:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة #عاشقه سراب# (المشاركة 1080771)
لالا احنا بنتكلم على الاوبن داي كان واحد في كايرو والتاني كان بتاريخ 17 في اسكندريه

مساء الخير عاشقة
ميرسى على ردك واهتمامك

بخصوص الاوبن داى فى كايرو واليكس ايه اللى حصل فيهم؟

اصل لسه مردوش عليا
واضح كده انى مش شورت ليستد:ANSmile29:

#عاشقه سراب# 19-04-2011 09:29 PM

ولو ولكم يا رامي

عامه بالقاهره كان الاوبن داي يووم السبت وخدو منهم السيفهات والناس اللي اتقبلت اتصلو بيهم في نفس اليووم لان تاني انترفيو كان اليووم اللي بعده
وفي اسكندريه كان كل الSteps في نفس اليوم يعني اخدو السي فيهات في اول اليوم وقالو ساعتييين وحنقول لكم مين اللي حيتأهل لتاني مرحله

فانا اتوقع ان هما لحد دلوقت متصلوش بيك يبقى اكيييد انت مش معاااهم ...برضو مش عايزه أأكد اووي بس يمكن هما لهم سيستم تاني في بوظبي ....:))

betty boop 21-04-2011 01:14 PM

ياجماعة انا قدمت في الامارتية في يناير الماضي واجتزت معظم الامتحانات بس ربنا ما وفقنيش في اخر امتحان ودلوقتي انا عايزة افهم هو لازم يعدي 6 شهور قبل ماقدم تاني ولا هي المدة كام بالظبط

mozfar 21-04-2011 05:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة betty boop (المشاركة 1081493)
ياجماعة انا قدمت في الامارتية في يناير الماضي واجتزت معظم الامتحانات بس ربنا ما وفقنيش في اخر امتحان ودلوقتي انا عايزة افهم هو لازم يعدي 6 شهور قبل ماقدم تاني ولا هي المدة كام بالظبط

:shamrock: فى البداية ربنا يوفقك بس بالنسبة للأماراتية لازم يمر على اخر اختبار ليكى عندهم 6 شهور و انتى المفروض تبقى طالعة من عندهم عارفة الأسباب الى ادت للأستبعادك من الماراثون عشان تشتغلى على العيوب و تتجنبيها فى المقابلة اللى بعد كده و عشان كده هم ما بيسمحوش للمرشحين اللى استبعادوا بالتقدم مرة تانية الأ بعد 6 شهور عشان يدوهم فرصة عشان يشتغلوا على العيوب و يحسنوا من مستوهم و بالتوفيق لكى و معلش hard luck المرة ديه و المرة الجاية نقوللك مبروك

betty boop 22-04-2011 01:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mozfar (المشاركة 1081585)
:shamrock: فى البداية ربنا يوفقك بس بالنسبة للأماراتية لازم يمر على اخر اختبار ليكى عندهم 6 شهور و انتى المفروض تبقى طالعة من عندهم عارفة الأسباب الى ادت للأستبعادك من الماراثون عشان تشتغلى على العيوب و تتجنبيها فى المقابلة اللى بعد كده و عشان كده هم ما بيسمحوش للمرشحين اللى استبعادوا بالتقدم مرة تانية الأ بعد 6 شهور عشان يدوهم فرصة عشان يشتغلوا على العيوب و يحسنوا من مستوهم و بالتوفيق لكى و معلش hard luck المرة ديه و المرة الجاية نقوللك مبروك

انا معرفش المشكلة كانت فين لأن مفيش اي feedback

mtaa 23-04-2011 02:20 PM

والله يا جماعة انا عندى احساس بس ممكن يكون غلط و ممكن يكون صح , مش عارف ليه احساسى دايما بيكون صح انا حاسس ان الامارتية اصلا وفى الاصل مش بيختاروا حد من اساسة , ممكن اسالكم سؤال : مين فيكم عارف واحد او واحدة صديق او صديقة قدم فى الاماراتية و قبل فى الفترة الاخيرة ؟ لان مش من الطبيعى ان شركة كبيرة زى الاماراتيه تعمل 2 او 3 اوبن داى فى كل دولة فى الشهر الواحد دا فى حد ذاتة بجد بجد مش طبيعى , ممكن اكون غلط و ممكن اكون صح , والله اعلم

mtaa 23-04-2011 02:21 PM

احساسى ان الامارتيه بتعمل الاختبارات دة للشكل فقط و ليس للوظيفة يعنى دعاية عشان يقولوا احنا موجودين يعنى بروباجندا

الساعة الآن 05:41 PM.