:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   إضافات Flight Simulator 2004 (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=100)
-   -   اليوم تم فتتاح شركة Sim Design Group (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=68551)

mohammedtheleader 11-10-2009 05:15 AM

اليوم تم فتتاح شركة Sim Design Group

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اليوم تم افتتاح موقع شركة :icon_g2: (Sim Design Group) :icon_g2:
(www.simdesigngroup.com)

وتم اصدار مطار القاهرة ومطار الملك عبد العزيز وبأسعار رمزية جداً ويوجد صور على موقع الشركة.

سوف اشتري المطارات وسوف اوفيكم بصور المطارين قريباً ان شاء الله .

سعر مطار القاهرة : 13$ دولار امريكي
سعر مطار الملك عبد العزيز : 7$ دولار امريكي
بداية موفقة ان شاء الله وفى انتظار باقى المطارات .

بعض الصور
(مطار القاهرة)
مبني الركاب 1

مبني الركاب الجديد 3

(مطار الملك عبد العزيز)

WILLY WALSH 11-10-2009 06:50 AM

رد: اليوم تم فتتاح شركة Sim Design Group

روعة يا كابتن والله مستني من زمان مطار القاهرة وجدة بروفيشينال الآن اقدر اعمل الرحلات بين جدة والقاهرة وتصير بروفيشنال 100% اتمنى اشوفها على المنتدى قريب والله خبر افرحني جدا ... شكرا لك كابتن

alamri 11-10-2009 07:46 AM

شكرا يا كابتن عقبال مطـار مسقـط الدولـي القائم بالمشروع حاليا

salamoni 11-10-2009 10:28 AM

السلام عليكم كابتن محمد رمضان

شكرا على الإعلان وجارى شراء سينرى مطار القاهرة ومطار الملك عبد العزيز-جدة ونتمنى المزيد من المطارات وبالتوفبق دائما.
تحيـــــاتى.

إمبراطور الطيران 11-10-2009 12:25 PM

عمل رائع,وأخيرا سنري رائع لمطار القاهرة الدولي الذي كنا ننتظره بفارغ الصبر

وسنري مطار جدة مميز

تحياتي

Marwan Hamed 11-10-2009 02:13 PM

Extremely good news sir ..
As a home of middle eastern\Arabic FS community.. you've got our full and proud support at flying way...

are you affiliated with SDG?
there are some remarks and suggestions that i'd like to Adress .. but i was unable to log in SDG's forum ...
any ways thank you for a well rounded product .. apart from some minor draw backs

Emad1 11-10-2009 03:04 PM

الف شكر كابتن محمد على هذا الخبر الرائع
من زمان بنستنا سينيري بروفشنال لهذه المطارات
تقبل تحياتي الحارة

cpt.abdulkarim 11-10-2009 04:20 PM

خبر طيب
الف شكر

pilotayman 11-10-2009 04:21 PM

خبر جميل جدا..
وفى انتظار المطارات فى المنتدى قريبا ان شاء الله..
تقبل خالضص تحياتي,,,

عصام اسماعيل 11-10-2009 06:00 PM

الله يا كابتن محمد..... فعلا خبر حلو

captain_medo 11-10-2009 07:01 PM

خبر جميل جداا جدا يا كابتن ولولا لهفتي على المطار كنت قولتلك استنى كابتن احمد حسين حتى ينتهي من عمل سينيري مطار القاهرة اللي قالي كابتن احمد حسن انة هيكون تحفة ولا فلاى تامبا ,,,اشكرك جدا على الخبر وبانتظار السينيري ,,تحياتي

B777 11-10-2009 07:37 PM

شكراً على الخبر و كم انا سعيد ان فى شركات بدأت تهتم بتصميم مطار القاهرة ...

و ان شاء الله تصميمى للمطار مستمر الى ان يظهر للنور

فى رعاية الله

Marwan Hamed 11-10-2009 07:57 PM

أهلا شباب ,
قمت بمراسله الشركه , و اتضح لي شيء جميل ..
الشركه عربيه
100% ..
يجب علينا تشجيعهم كأول شركه عربيه ...
لهذا السبب لن يتم وضع المطارات في المنتدي , الحصول علي المطارات يجب أن يكون عن طريق الطرق الشرعيه , و هي الشراء ...
أرسلت بضعه ملاحظات للمصممين عن طريق الايميل الموجود علي موقعهم ببعض الملاحظات علي المطار ..
ان شاء الله نري الجوده تتحسن و تقترب من المطارات الأجنبيه ..
ولكنها خطوه أولي يجب تشجيعها ..
تحياتي

marospy 11-10-2009 08:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwanhamed (المشاركة 763798)
أهلا شباب ,
الشركه عربيه 100% ..
لهذا السبب لن يتم وضع المطارات في المنتدي , الحصول علي المطارات يجب أن يكون عن طريق الطرق الشرعيه , و هي الشراء ...
أرسلت بضعه ملاحظات للمصممين عن طريق الايميل الموجود علي موقعهم ببعض الملاحظات علي المطار ..
تحياتي

السلام عليكم

الحقيقة شىء مشرف ان انها شركة عربية
بس الى اعترض عليه و بشدة
هو التفرقة بين الشركات العربية و الأخرى
يعنى دول تعبه و دول مش تعبه ولا دول تعبه و حران نسرقهم علشان عرب و دول تعبه و حلال نسرئهم علشان مش عرب
ولذلك ارجو ان تعامل هذه الشركة كبقيت الشركات او ان يتم منع وضع اى لينكان غير مشروعة لأى شركة

علشان ده كلام مش مقنع بتاتا

و اختلا الرأى لا يخلف للود قضية

تقبل ارقى تحياتى

marospy 11-10-2009 08:30 PM

منتظر السكنرى بياتعك يا كابتن Ibanez

Marwan Hamed 11-10-2009 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marospy (المشاركة 763817)

السلام عليكم

الحقيقة شىء مشرف ان انها شركة عربية
بس الى اعترض عليه و بشدة
هو التفرقة بين الشركات العربية و الأخرى
يعنى دول تعبه و دول مش تعبه ولا دول تعبه و حران نسرقهم علشان عرب و دول تعبه و حلال نسرئهم علشان مش عرب
ولذلك ارجو ان تعامل هذه الشركة كبقيت الشركات او ان يتم منع وضع اى لينكان غير مشروعة لأى شركة

علشان ده كلام مش مقنع بتاتا

و اختلا الرأى لا يخلف للود قضية

تقبل ارقى تحياتى

و عليكم السلام أخي الكريم كابتن مروان ,
الفارق و بمنتهي البساطه , هي ان الشركات الغربيه لا تستهدفني ولا تستهدفك كمشتري

و لاتستهدفنا كعرب عموما كمشترين .. و لا تضعنا في الحسبان .. منتجاتها لها السوق الاوروبي و الأمريكي ... لا دخل لنا به .. لذلك وجود اضافاتهم هنا في المنتدي لن تؤثر عليها أو علي ايراداتها بأي صوره من الصور..

أما شركه عربيه , فمنتجاتها موجهه لنا نحن .. لمجموعه محبي الطيران العرب ..
فاذا وضعنا لينكات لها غير مشروعه في مكان اجتماع فئه المستخدمين المستهدفه , فبهذا نحن ندمر أي ربح تحاول الشركه تحقيقه..

ذكرني .. متي كانت أخر مره أعلنت فيها شركه اضافات عن منتجاتها في خط الطيران ؟
مع العلم انه من الواضح ان الأخ صاحب الموضوع تابع للشركه (في انتظار تعقيبه)

و لنتخيل اذا ما أراد كابتن أحمد حسن بيع مطاره الرائع بمقابل مادي (حقه لأنه يعمل علي المطار منذ شهورو و من حقه أن يقدر مجهوده) و قمنا نحن هنا في خط الطيران بوضع مطاره بلينكات مباشره و بدون اعطاء كابتن أحمد حقه .. كابتن أحمد لن يبيع شيء . لأنه لن يبيع مطاره في مكان أخر سوي هنا ... و الخاسر هو نحن .. لأننا لم ندعم كابتن أحمد ..نفس الفكره بالضبط ..

B777 11-10-2009 09:04 PM

كلام جميل و زى الفل و ممتاز جدا ان الشركة عربية و ان شاء الله نشوف المطارات العربية كلها من مصممين عرب ...

و اتمنى التوفيق للفريق العربى اللى صمم المطارين و خطوة ممتازة منهم و ربنا يوفقهم و يعينهم على الطلبات اللى هتنهال عليهم من الاعضاء ... لأننا عندنا ( نهم ) شديد جداً لمشاهدة المطارات العربية البروفيشنال ...

و فى النهاية كلنا هدفنا الرقى بالمطارات العربية لمنافسة الشركات الاخرى

و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

marospy 11-10-2009 09:16 PM

السلام عليكمكابتن مروان حامد
الحقيقة انا فى الخراج متاح امامهم اختيار الكراكات و التورنتات و لكن تم الحد من استخدامه بطريقتين
1- احترامهم الذاتى لجهود الشخص الأخر2
- عقوبات شديدة من الدولة تصل الى الحبس
لكن مثلا انا اوروبى فالمنتجات الأمريكية ام الأسترالية لا تستهدفنى كمشترى اذن فيحل لى سرقتها انا أول مرة اسمع حكاية الأستهداف دىيعنى انا مثلا فاتح محل و مستهدف طبقة معينة من المجتمع جالى حد عايز يشترى حاجة من طبقة تانية اديهولو ببلاش او اسيبو يسرقنىى عتقد انو كلام مش مقنع بالمرة

ارجو ان تجاوبنى عن هذا السؤال

اذا قامت نفس الشركة العربية فرضا بتصنيع مطار اوروبى فهل فى هذه الحالة ستسمح بوضع لينكات للمطار عن طريق الطرق غير المشروعة(سرقته) لهذا المطار لأنو لا يستهدف العرب ؟؟؟!

Marwan Hamed 11-10-2009 09:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marospy (المشاركة 763869)
السلام عليكمكابتن مروان حامدالحقيقة انا فى الخراج متاح امامهم اختيار الكراكات و التورنتات و لكن تم الحد مس استخدامه بطريقتين1 - احترامهم الذاتى لجهود الشخص الأخر2 - عقوبات شديدة من الدولة تصل الى الحبسو لكن مثلا انا اوروبى فالمنتجات الأمريكية ام الأسترالية لا تستهدفنى كمشترى اذن فيحل لى سرقتهاانا أول مرة اسمع حكاية الأستهداف دىيعنى انا مثلا فاتح محل و مستهدف طبقة معينة من المجتمع جالى حد عايز يشترى حاجة من طبقة تانية اديهولو ببلاش او اسيبو يسرقنىاعتقد انو كلام مش مقنع بالمرةتحياتى

يا كابتن مروان ...
لن أتحدث كثيرا عن موضوع السوق .. لكن ببساطه ..
السوق هناك كبير جدا, و الناس متعوده انها تشتري .. و قله قليله اللي بتستخدم التورنت و خلافه ..
و لو 70% هناك استخدموا التورنت , ال 30% اللي هيشترو كافيين انهم يكسبوا الشركه , لأنهم لسه عدد كبير جدا جدا.. لأن الشركات اللي هناك لو مكانتش بتكسب كانت قفلت من زمان, ولا ايه ؟

عندنا في العالم العربي الوضع مختلف .. هما يادوب منتديين اللي الناس بتتعرف منهم علي السيميوليتور .. و المستخدمين العرب اللي هيسمعوا عن الشركه دي هما بس أعضاء المنتديين دول ... و لو قلنا ان 90% من الأعضاء مش هيشتري .. هتلاقي في الأخر ان ممكن 15 نسخه بس هي اللي تبيع ... فأكيد لو اتحط منتج ليهم بالكراك ال 15 نسخه دول مش هيبيعو ...

المثال اللي انت قلته ده خاطء تماما , الفرق كبير بين سلعه ماديه , و سلعه غير ماديه ..
انا لو رحت لبقال و سرقت منه باكو لبان .. أنا كده باخد منه سلعه مديه .. محدوده الكميه .. هو اشتري 20 باكو لبان عشان يبيعهم .. السلعه الواحده أو الوحده الواحده واقفه عليه بتكلفه .. لأنها حاجه ماديه .. فأنا كده خسرته فلوس..
اما السوفتوير , لما تكون نسخه موجوده في المنتدي هي مش بتقف علي شركه بي ام دي جي -مثلا -بخساره .. لأن ببساطه السوفتوير ممكن تعمل 1000 نسخه من غير تكلفه .. اللبان متقدرش تعمل منه 1000 يا مروان ,لازم تشتري 1000 باكو من المصنع عشان تقدر تبيعهم... و علي رأي المبدأ الفيزيائي اللطيف: الماده لا تفني ولا تستحدث من عدم , و لكن السوفت وير , استحدثه زي مأنت عاوز ...

عموما,
جاري مناقشه الاداره في الأمر ,
تحياتي

marospy 11-10-2009 10:31 PM

السلام عليكم

طبعا انا فقط ذكرت المثل لتوضيح ان حكاية الأستهداف دى غلط فالسوق اليو مفتوح للعالم بأجمعه و هى دى العولمة الى اتقرفنا بيها الحمد لله

و ارجو ان تجاوبنى على السؤال

و يا كابتن مش من حقنا ان احنا نحد من الكسب بيعنى هما علشان الشركات الكبرى الأوروبية و الأمريكية بيكسبو كثير فلذلك لن يتأثرو طيب مثلا ان فاتح شركة سوفت وير بعت 1000 بدلا من 1200 فهل هذه ال 200 نسخة الى اكيد فى عرب اشتروا اكثر من كده بكثير مش حتفرق لأ حتفرق لو كانت مش حتفرق ما كنتش الحكومات الأجنبية وضعت عقوبات لهذا الأمر الى المفروض يطبق فى كل العالم بس للأسف لم يطبق بفاعلية فى الوطن العربى و يضا انت لم خسرت نسخة واحدة فى السوفت وير كأنك خسرت 1000 نسخة بالضبط لأن بعد وجود الكراك سوف يقل و يقل و يقل عدد المشتريين فلماذا انا ادفع المال عندما غيرى يجنى من مالى ...

ارجو اطلاع اعضاء المنتدى على القرار الذى تم التوصل اليه

تحياتى

im a king 11-10-2009 11:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwanhamed (المشاركة 763798)
أهلا شباب ,
الشركه عربيه 100% ..
تحياتي

كلامك على عيني كابتن مروان لكن في مسألة انو هما تعبو و سوو المطارات و الشركات الاجنبية نعبت و عملت مطارات بغض النظر عرب او اجانب بس بالاخير هذا حقهم ولو نبغى نتكلم بمنطق شوية لازم يكون ممنوع كل شيء من طائرات و مطارات بالاخير هذي وجهة نظر

B777 11-10-2009 11:59 PM

انا شايف ان الشباب تركو المطار و تصميمه و دخلوا فى موضوع تانى خااااااااااااااالص

المهم يا جماعة الخير اننا بدأنا على الطريق الصحيح و هو تصميم المطارات العربية و هذا هو بيت القصيد و طبعاً كل انسان من حقه ان يثمن مجهوده و يتربح من وراء تعبه لأنه فى النهاية بذل مجهود ووقت و من حقه ان يجنى ثمرة تعبه ...

اما موضوع اللى صممه عربى و لازم نشتريه و اللى صممه اجنبى نبحث عن كراك له هذا كلام غير مجدى من و جهة نظرى .... المجهود مجهود و التعب تعب سواء عربى او اجنبى ...

و للكل الحرية فى الشراء او عدم الشراء و انا شايف ان السعر هايل جدا بالنسبة لسينيرى بروفيشنال و لكن ممكن يكون غالى على بعض الناس بسبب فرق العملة و ايضاً عدم توفر بطاقات الفيزا عند اغلب الاعضاء

وجهة نظر و قابلة للنقد و النقاش

و فى النهاية الف مبروك لنا جميعاً على صدور مطارين جديدين بروفيشنال

فى رعاية الله جميعاً

أخوكم / أحمد

Sky_master 12-10-2009 01:00 AM

شكرا كابتن محمد على اخبارنا

وان شاء الله نشتري ونجرب

------

Marwan Hamed 12-10-2009 01:01 AM

الموضوع مش موضوع عنصريه , و مش موضوع عربي شقيق أو أجنبي عدو!
الأجانب لو أخدو المطارات دي ولا هتفرق معايا .. لأن المكسب منهم مش متوقع بدرجه كبيره..
أكيد هيكون الناتج أقل بوجود نسخ مكركه .. اكن في نقطه مهمه :
نتفق مع بعض يا كابتن مروان ان الطريقه الوحيده انك تخسر بيها شركه سوفتوير هي انك تحول "شخص ممكن يكون زبون" الي "شخص مش ممكن يكون زبون" بتوفيرك له نسخه مكركه..
و أؤكدلك ان لو مظهرتش نسخ مكركه من معظم الطائرات أو المطارات اللي بتستخدمها مش هتفرق معاك أو معايا في حاجه, ببساطه هتستغني عنها..(أؤكدلك ان قليل جدا لو حد اشتراها من خط الطيران), و لو ظهرت مش هتفرق مع الشركه في شيء, لأننا من الأساس بنقع تحت بند "اللي مش ممكن يكون زبون" فكده كده الشركه مش خسرانه من ورانا شيء ..
و بما أن معظم الأشخاص اللي ممكن يكونو "زباين" هم أعضاء خط الطيران و القرناس .. (نتمني أن يصبح الأجانب أيضا زبائن ان شاء الله)
و ايمانا من دور خط الطيران في دعم شركه عربيه خالصه
:
قررت اداره خط الطيران بحذف أي موضوع يتناول منتجات هذه الشركه بصوره "غير شرعيه"
مع الشكر للكابتن فادي عاشور و كابتن محمود (امبراطور الطيران)

تحياتي

Sky_master 12-10-2009 01:08 AM

يا جماعة ببساطة الكراك والبرامج المسروقة ببساطة ينتج ذلك لان المنتجات بتبقى غالية جدا بالنسبة للمستخدم العربي او هو متعودش انه يشتري منتج سوفت وير بثمن لانه مثلا لا يقدرة
جميعنا نفعل هذا
----
لكن الان لا سبب لكراك او السرقة فالثمن معقول جدا وبسيط جدا فبهذة الطريقة تسرق مجهود الغير الذى يريد ان يصمم المطارات العربية وفى نفس الوقت بسعر معقول

im a king 12-10-2009 02:02 AM

خلاص نشتري و نجرب و انشالله تطلع مطارات ممتازة بس كلمة مطار دمشق الدولي عالي الجودة و كان متوفر للجميع

captain_medo 12-10-2009 02:11 AM

انا متابع الموضوع يا كباتن بس ليا وجهة نظر مختلفة مينفعش نقول ان لو منتج ها الفريق من المصممين لم يثمن اذن بهذة الطريقة سنكون بنسرق حق الغيرلاااااااا ,,, عذرا ,,, لو كدة يبقى كل واحد تعب في المنتدى من حقة انو يطالب بمال مقابل تعبة وطبعا اللي تعبو في المنتدى دة مش قليلين دول مئات لو قلنا الناس اللي جابلتنا برامج اضافات السيموليتور تاخد فلوس ( مينفعش حد يقولي اصلة سارقة لو النظام كدة يبقى ميري واقولك عمولة نقل (تبس) ) دة غير الناس اللي اشترت البرنامج اصلا وافادت بية الاعضاء من غير مايطلبو حاجة بلاش دول , الناس اللي جمعت لنا برامج زى طائرة البي اس اس 777 كابتن حاتم طبعا ,,, لم يثمن مجهودة لماذا ؟؟ برنامج حاتم جرافيكس العظيم,, طائرة الا ام دي 11 ,, اول برنامج ترافيك عربي (كان ممكن نقول نثمنة ماهو من اول المشروعات العربية حتى ولو كان اصلة تجميع بس بردة اسمة تعب ) و اشياء اكثر واكثر لو قعدنا مش هنعدها , طب بلاش عشان هنقول دة تجميع ولوني ساعترض بشدة على من يقول هذا ,كابتن احمد حسين بصبغاتة الرائعة اللي مصممها بايدة هو من غير اى مساعدة اساسية او تعديل ,,كان لة الحق بطلب ثمن !!
من صنع سينيري مطار القاهرة الاول (كابتن / ناصف) ومدينة القاهرة ,, اليس كان لة الحق بطلب مال وكان من الصعب وقتها صنع سينيري ,, وغيرهم الكثير والكثير والكثيييييير ان ام تخني ذاكرتي لكن كل ما احاول اوصلة لكم " لم ولن يكن المال طريقة للتشجيع على الابداع " واللي بذلو مجهود في المنتدى المئات والمئات وفي وجهة نظري لايوجد طريقة للتشجيع على الابداع غير الابداع نفسة او بمعنى اصح ,,, التنافس للوصول للاحسن وارجو ان تكونو فهمتم وجهة نظري ,,تحياتي

im a king 12-10-2009 02:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captain_medo (المشاركة 764024)
انا متابع الموضوع يا كباتن بس ليا وجهة نظر مختلفة مينفعش نقول ان لو منتج ها الفريق من المصممين لم يثمن اذن بهذة الطريقة سنكون بنسرق حق الغيرلاااااااا ,,, عذرا ,,, لو كدة يبقى كل واحد تعب في المنتدى من حقة انو يطالب بمال مقابل تعبة وطبعا اللي تعبو في المنتدى دة مش قليلين دول مئات لو قلنا الناس اللي جابلتنا برامج اضافات السيموليتور تاخد فلوس ( مينفعش حد يقولي اصلة سارقة لو النظام كدة يبقى ميري واقولك عمولة نقل (تبس) ) دة غير الناس اللي اشترت البرنامج اصلا وافادت بية الاعضاء من غير مايطلبو حاجة بلاش دول , الناس اللي جمعت لنا برامج زى طائرة البي اس اس 777 كابتن حاتم طبعا ,,, لم يثمن مجهودة لماذا ؟؟ برنامج حاتم جرافيكس العظيم,, طائرة الا ام دي 11 ,, اول برنامج ترافيك عربي (كان ممكن نقول نثمنة ماهو من اول المشروعات العربية حتى ولو كان اصلة تجميع بس بردة اسمة تعب ) و اشياء اكثر واكثر لو قعدنا مش هنعدها , طب بلاش عشان هنقول دة تجميع ولوني ساعترض بشدة على من يقول هذا ,كابتن احمد حسين بصبغاتة الرائعة اللي مصممها بايدة هو من غير اى مساعدة اساسية او تعديل ,,كان لة الحق بطلب ثمن !!
من صنع سينيري مطار القاهرة الاول (كابتن / ناصف) ومدينة القاهرة ,, اليس كان لة الحق بطلب مال وكان من الصعب وقتها صنع سينيري ,, وغيرهم الكثير والكثير والكثيييييير ان ام تخني ذاكرتي لكن كل ما احاول اوصلة لكم " لم ولن يكن المال طريقة للتشجيع على الابداع " واللي بذلو مجهود في المنتدى المئات والمئات وفي وجهة نظري لايوجد طريقة للتشجيع على الابداع غير الابداع نفسة او بمعنى اصح ,,, التنافس للوصول للاحسن وارجو ان تكونو فهمتم وجهة نظري ,,تحياتي

ايضا كابتن خالد و صبغاته و مطار الملك خالد و انت يا كابتن و شغلك على تطوير الFS2004 ليوصل لمستوى الاكس صراحة و ما تزعل الابداع لا يشترى بثمن اكيد فهمتوني

captain_medo 12-10-2009 02:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة im a king (المشاركة 764027)
ايضا كابتن خالد و صبغاته و مطار الملك خالد و انت يا كابتن و شغلك على تطوير الFS2004 ليوصل لمستوى الاكس صراحة و ما تزعل الابداع لا يشترى بثمن اكيد فهمتوني

طبعا يا كابتن المبدعين لانعدهم اما انا مش هوصل لحاجة ل اللي عملوة مبدعين المنتدى دول شالو هموم من على كتفنا ,,وازعل لية ماهو دة اللي انا اقصدة "الابداع لايثمن ابدا" وتثمين الابداع هو الرد علية بالابداع والكل مستفيد في الاخر مش اللي بيبدع فقط ,,تحياتي ليك يا كابتن

Marwan Hamed 12-10-2009 02:31 AM

عزيزي كابتن ميدو , أولا و اخيرا حريه شخصيه , اذا أردت ان تثمن مجهودك فهذا حقك تماما, و اذا لم ترد فهذا حقك أيضا .. طب مهو فيه شيء اسمه عمل تطوعي , حد يقدر يلومك لو اشتغلت بمرتب ؟

رجاءا, يكفينا الخروج عن الموضوع الرئيسي و الدخول في نقاشات جانبيه ..
تحياتي

الساعة الآن 02:21 AM.